דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משפט פלילי איך זה באמת מתנהל 

מאת    [ 05/02/2011 ]

מילים במאמר: 685   [ נצפה 4902 פעמים ]

לאחר שלב החקירה והגשת כתב אישום, מתחיל שלב המשפט הפלילי. אתה עומד בפני דרך לא קלה בה כל רגע משהו יכול להשתנות ולהטות את הכף לכאן או לכאן.

מה אתם באמת יודעים על משפט פלילי? כמה זמן לדעתכם זה לוקח? מהם השלבים השונים? מה עושים בכל שלב ואיך אתם ועו"ד שלכם יכול לעשות הבדל בקרב החשוב הזה.

 

אני עומד בפני משפט פלילי באשמה חמורה והגיע שלב ההוכחות. עו"ד שלקחתי, טוען שאין מה לעשות בשלב זה, אלא רק להגיב לממצאי התביעה. אני רוצה לקחת בלש פרטי שישיג ראיות תומכות בעמדתי וינסה להפריך את טענות התביעה. האם אכן עורך הדין שלי צודק -
שלב ההוכחות הינו שלב חשוב מאוד, תאר לעצמך מרוץ שמתחיל מיריית הפתיחה ומסתיים בקו הסיום. שלב ההוכחות זהו לב ליבו של המשפט הפלילי, אחרי הגשת כתב האישום הגיע הזמן להילחם ולהגיע לסוף המירוץ עם זיכוי מלא.

זו הסיבה שאתה ועורך דינך חייבים לעשות הכול, כולל להוציא את התותחים הכבדים. על מנת להגיע לשלב ההוכחות מוכנים, אחרת מדובר בקרב לא שווה. החוקרים מקצים משאבים ואנרגיה להשגת ההוכחות על מנת להרשיע אותך, אתה חייב לתת את המיטב ולהיות אקטיבי. לא רק להגיב לראיות הקיימות אלא גם למצוא ראיות תומכות ומזכות.

חשיבה אסטרטגית, תכנון פעולות לטווח ארוך. הבנת מניעי המתלוננת, השגת ראיות ועדים. כל אלה נעשים על ידי עורך דין פלילי מנוסה ועל ידי אנשים שעובדים איתו

במהלך מעמד ניהול ההוכחות הציגה התביעה ראיות אשר לא היו בשלב עיון בחומר הראיות. האם היא יכולה להציג ראיות אלה בשלב זה, למרות שהחומר לא נחשף בפניי ובפני עו"ד שלי ?

שלב עיון בחומר הראיות הוא שלב חשוב מאוד ויש להתנהל בו בחוכמה. באם ישנה ראייה חשובה או מכרעת שהושגה לאחר שלב עיון הראיות, בשלב המשפט הפלילי. על הפרקליטות לקבל התר להגיש את הראייה ועל השופט לתת לנאשם ולעורך דינו זמן לעיין וללמוד את הראיות החדשות.  כך שתוכלו להגיב ולתכנן את צעדיכם בהתאם.

חשוב להבין שמשפט פלילי זהו דבר נורא דינמי, דברים משתנים בקצב נורא מהיר וכל ראייה יכולה להטות את הכף. זו הסיבה שחשוב שיהיה בצד שלך עו"ד פלילי שיודע להתאים עצמו לתנאים בשטח.

התנהל מולי משפט פלילי למול שתי האשמות תקיפה מינית ומעשה מגונה. בעת הקראת גזר הדין השופטים מצאו אותי אשר בתקיפה מינית, האם באופן אוטומטי אני מואשם גם באשמה הקלה יותר. האם האשמה החמורה מכילה בתוכה את האשמה הפחותה?
בעת משפט פלילי אתה יכול לעמוד בפני כמה האשמות בו זמנית. באם הפרקליטות חשבה שיש צורך בהגשת מספר כתבי אישום, על כמה עבירות בדרגת חומרה שונה, יש שתי אפשרויות

האפשרות הראשונה. לפרקליטות יש ראיות אשר מאפשרות לה להשיג הרשאה במספר כתבי אישום.

האפשרות השנייה: הפרקליטות מגישה שני כתבי אישום, על עבירות בדרגות חומרה שונות, במטרה להשיג הרשעה לפחות בחלק מסעיפי האישום.

אישומים כפולים נפוצים בעיקר בעבירות מין או עבירות אלימות, בהן ישנה אפשרות לעבירה המשלבת בין מספר סעיפי אישום. כך למשל: אדי הואשם באונס ומעשה סדום. יכול להיות שהוא יורשה באחד מסעיפי האישום, למרות שלכאורה נעשו באותה סיטואציה ובאותה תקיפה.

עומדים בפני משפט פלילי. חשוב שתבחרו עו"ד אשר יכול לסייע לכם לקרוא את המפה, להבין את התהליכים השונים ולהתנהל נכון בתוך סיטואציה לא קלה.

זה ההבדל שיכול לשנות את הכול.

 

 

המידע שלפניכם הינו כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחברת אינה נושאת באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל ייעוץ מקצועי משפטי ו/או אחר לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים

נוגה ויזל עורכת דין פלילי .

נייד : 052-3295296

אתר המשרד :

http://nogawiesel.com/


רחוב : ברקוביץ 4 קומה 5 תל אביב
***********
המידע הכלול בהודעה זו נשלח על ידי עורך דין, ונועד להיות חסוי ולשימושם הבלעדי של הנמענים הנזכרים לעיל. ככל שהנמען הוא לקוח,תשדורת זו עשויה להיות למטרת מתן ייעוץ משפטי ועל כן הנה פרטית. תשדורת זו עשויה אף להכיל את תוצר עבודתו של עורך הדין. אם אינך הנמען אליו כוונה התשדורת, דע כי כל החזקה או הפצה של תשדורת זו אסורות בהחלט. אם קיבלת את התשדורת בשוגג, אנא מחק את כל עותקיה ו/או צרופותיה, השמד כל העתק אחר בכל אמצעי אחסנה או הצגה שיצרת מתשדורת זו או מצרופותיה והודע לשולח מיד. הסתמכות על המידע והעצות הניתנים בו, היא על אחריות המשתמשים בלבד ואין לראות במידע כתחליף לסיוע משפטי מקצועי, אלא כהמלצה בלבד.
***********



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב